BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 6, 2011

kisah hati-Alyah

Hidup aku sekarang sunyi.Aku betul-betul sunyi,aku perlu seorang yang teman yang boleh menjaga hinngga ke akhir hidup aku.Tapi aku risau jika hidup aku ini akan menyusahkan pasangan aku itu pulak.


Inilah dinamakan kehidupan,sepanjang kehidupan aku ini.Aku telah belajar berbagai pengalaman iaitu tentang keranah manusia.Dan aku sekarang tengah mencari kehidupan yang belum aku kecapi iatu aku mencari CINTA.Terus terang aku cakap dekat sini aku takut untuk bercinta.Aku tidak kuat untuk bercinta.Bila aku lihat kekawan aku,aku teringin hidup macam diorang.Hidup dengan adanya kasih sayang seorang insan yang lain.

Sebenar saya mencintai sesorang tapi aku rasa sangat mustahil untuk mencintainya.Aku penah ditanya jika aku diberi peluang untuk bercintai adakah aku sanggup menyayanginya sepenuh hati.Bolehkah aku melakukannya?Persoalan ini selalu bermain didalam fikiran aku.Betul juga cakap dia,aku takut juga kalau suatu hari aku akan mengekecewakan dia mahupun orang yang bakal aku kenal.Tidak tahulah sapa yang akan menjadi piilihan aku nanti.

Dan orang yang aku cinta itu pernah cakap dengan dekat aku "Tolong cari seseorang yang boleh membahagiakan awak dan awak tolong lupakan saya."Aku minta maaf aku tidak boleh melupakan dia.Mungkin dia adalah manusia yang aku sayang buat pertama kali dalam hidup aku.Aku tidak melupakan dia buat selama-lamanya.Dia adalah memori terindah dalam hidup aku.Betul cakap orang jika kita dah sayang seseorang itu yang pertama,kita akan susah untuk melupakannya untuk selama-lamanya.

Aku akan mendoakan kamu dari jauh.Mungkin selepas ini kita tidak akan bermsg dan calling lagi tul tak?Mungkin apa yang aku inginkan tidak akan menjadi kenyataan.Tapi aku akan rahsia perhubungan ini sehingga akhirnya,aku harap kamu begitu jugak merahsiakan segalanya.Cinta bukan milik kita.Mungkin kita tidak mungkin bersatu didunia ini.Mungkin kita akan bersatu di alam maya.

Pesan aku kepada kamu"awak perjalanan awak baru bermula.Awak teguhkan hati awak.Mungkin ini baru permulaan untuk awak.Awak kena berani buat keputusan.Awak jangan terlampau takut dengan orang,awak perlu kuat,perlu kuat dari segala-galanya.Saya beruntung kerana dapat mengenali awak.Awak dekat sini hendak beritahu saya sangat mencintai awak tapi mungkin tidak akan menjadi kenyataan".TERIMA KASIH AWAK!!!


0 comments: