BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 12, 2011

FAuzi

Fauzi "SEKALI JUARA SELAMA-LAMANYA JUARA!!!".Jangan mudah berputus asa.Bangunlah semula.Ingat kenangan-kenangan kamu balik!!



Inilah fauzi semasa belum menjadi seorang juara.Fauzi cuma pesilat yang tiada nama dan mencari hala tuju dan mempunyai matlamat yang tersendiri.


Ingatlah dari mana semangat Fauzi datang.Bila dikejohanan yang Fauzi sertai bagaimana Fauzi boleh fokus dan tenang dalam semua hal!!!Dimanakah?



Dulu Fauzi seorang yang tidak mudah mengalah.Tapi sekarang dimana Sifat yang ada pada Fauzi
tu?



Dulu Fauzi seorang berpegang pada 3 perkara jika hendak berjaya iaitu Berusaha,Berdoa dan Bertawakal!tapi sekarang dimana semua itu Fauzi!!!



Fauzi bangun bangun,kamu jangan leka lagi,masa sudah tidak ada.Fauzi cari dimana silapnya.Dan apa yang berlaku adalah dugaan kamu sebagai seorang Juara!!!



Ingat kembali Fauzi!!zaman kegemilangan kamu sebagai seorang Juara!!!Dimana letak semangat dan tekad azam kamu itu,sampai kamu boleh menjadi seorang juara!!!Tapi dimana semua itu pergi?


Fauzi perlu ingat maksud disebalik nama kamu "KEJAYAANKU".Kamu sekarang perlu mencari semula apa kelebihan yang ada diri kamu itu sendiri.orang lain tidak boleh tolong,cuma diri sendiri yang boleh membantu kamu untuk berjaya.






0 comments: