BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 9, 2011

KK

Hari ini adalah hari pertama aku di Kota Kinabalu.Hari pertama di sini memang best sebab udaranya segar.Memang best tidak macam di kuala Lumpur,Tempat yang sesak dengan pelbagai orang.Sini jam 6 macam kul 8.Tapi bagi aku biasa saja kerana hati aku ini memikirkan pertandingan di Singapore.Aku tidak bersedia untuk mengadapai kejohanan itu sebab belum bersedia lg.Dan aku ini memikirkan seseorang salahkah aku berdiam macam ini?


Pelbagai persoalan bermain di fikiran aku.Tapi aku harap dia faham dengan keadaan aku.Mungkin disini aku akan melupakan segalanya.Aku nak rehatkan kepala ak ini.Dan tidak memikirkan apa-apa dah.Yang penting semua orang bahagia.Aku pohon maaf jika aku bersalah.Aku memang sunyi,percutian aku kali ini tidak happy.Macam aku berct dengan Mu.Ikhlas aku cakap engkau selalu dihati aku.

1 comments:

k.ngah said...

lagi jauh kita lari...
lagi dekat kenangan tu dgn kita..
lagi jauh kita lari...
lagi sunyi kita rasa....
lagi jauh kita lari...
lagi semak otak kita....
pa2 pon hepi holiday BROO...
(sja nk sbok)