BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 18, 2011

1 Asian Pencak Silat,Singapore 2011

Assalamualaikum semua,saya nak mengucapkan berbanyak terima kasih kepada keluarga dan kawan-kawan yang menyokong saya dalam semua bidang saya ceburi.Di Kejohanan silat yang baru berlangsung di Singapore ini,telah mengajar saya erti pejuang yang sebenar dan jika kita melangkah kita tidak boleh melangkah ke belakang lagi.Biar kita terus melangkah hingga kita berjaya.Hidup ini perlukan pengorbanan jika hendak berjaya tapi pengorbanan itu kena la betul-betul ikhlas jangan mengharapkan pujian semata-mata sahaja.Kerana pujian itu akan merosakan kita.lagi bagus di kriktik barulah kita akan sedar apa kelemahan kita.


Di kejohanan silat ini juga mengajar erti kesabaran yang teramat,ini kali pertama saya punya kesabaran tidak boleh dikawal kerana sikap pengadilan.Saya tidak menyangka saya akan bertindak diluar batas.Saya tidak boleh memikir dan kesabaran saya macam di cabar.Lepas pelawanan berlangsung saya duduk seorang diri mengenang nasib saya.Kenapa saya boleh bertindak diluar batasan.Menyesal pun ada hehe tapi benda dah lepas malas nak dikenang.



















Kejohanan 1 Asian pencak silat Singapore 2011



















SEKALI JUARA SELAMANYA JUARA!!!!



















Terima Kasih kawan-kawan,Semoga kita semua akan berjaya di kejohanan akan datang.......amin


5 comments:

nasz said...

waloapapun adik bangga dgn abg!
lakukan dgn ikhlas insha Allah
tuhan akan sentiasa dgn kita!
kebenaran ttap di pihak kita :)

abg yg terbaik!!!!!

RAZAK rahim said...
This comment has been removed by the author.
RAZAK rahim said...

tahniah.. n semoga banyak lagi kejayaan..huhu

Unknown said...

congrate bro!!! :)

fauzi said...

thank u all,,,,